en underbar dag

gammal blid från i sommars när zorro hade hoppat hinder på 1,10lös.

en underbar strålande dag i dag. jag har fått tillbaka hörseln på örat i gen^^ och är mycket bättre än var jag va i går så kommer gå till skolan på måndag så jag blir ordentligt frisk^^

red zorro i går och han var jätte duktig dock så råkade jag spy två gånger när jag red men missade hästen som tur var^^

zorro hade sin sista behandlings dag i går så får se hur han mår om några dagar. jag har en känsla av att det som har besvärat honom har gjort det hela tiden för oj var fint han går nu i alla gångarter och byter galopp utan problem och jobbar till 80% med hela kroppen är så överlycklig för min pollen. och så håller jag på att planera en sak men säger inget för än det är i genom fört. ha en trevlig dag alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0