måndag 29/8

det har nästan bara regnat hella dagen. som tur var så har man ju bara behövt vara inomhus hella dagen.

dagen började med att Anne ville ha hjälp med en häst. efter det så hjälpte jag till i ridhuset och lysnade på Annes lektion. jag skulle varit med och ridit men efter som mitt huvud inte fungerar som det ska än och armarna inte orkar mer än 10 min på hästen så känns det säkrade att stå på marken. vill inte göra om det som hände förra lördagen.
efter jag lyssnat på Annes lektion så hjälpte jag några av dom som ridit med derass utrusning. sen var mitt huvud som en bomb och mina armar helt slut. så gick upp till matsalen med datorn och med boken hästn i praktiken och läste och skrev lite och drack en kopp kafé för att hålla mig vaken då klockan bara var 11:00

men jag går ju bara halvdag för min kropp orkade inte orkade inte mer än så. och det är jag väldigt iriterad över för mitt liv består av heldagar att göra. jag ha inte tid at vara sjuk eller dålig.

ne snart skiter jag i min hälsa och att jag inte orkar jag gör saker ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0