Tordagen 18/8

har varit i stallet och plockat i hop Zorros saker och börjat flytta tillbacka en del av han saker till Romenås där han ska stå i gentligen. han fick stå i ett annat stall den hä sommaren pga att jag blev sjuk och inte kunde ta hand om honom.
Han har råkat fått en hel del saker. 2 sadlar 3 snart 4 träns 2 st ryktlådor med prylar minst 1000 tcken. grimmor benlindor skydd och 100 andra saker.

ska flytta mer saker i morgon hanns sele och lite annat.

skulle ridit i dag. men pga att jag inte måde så bra på morgonen i dag så fick jag inte rida. vaknade kl 12.00
fast under naten och morgonen hade jag varit vaken några gånger pga att mamma och pappa kollar så allt är ok under natten. ungefär var annan timma kollar dom att allt är ok.

så hoppa allt kommer flta på som det gör nu så jag kan ta mig till skolan på måndag. jag längtar att få börja i gen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0