Tordagen 18/8

jag har inte varit så aktiv på bloggen pga varit på sjukhus en stor del av sommaren. men nu har jag lykats komma hem och hoppas på att jag kommer kunna vara hemma nu.

Zorro har fått vila hella sommaren. Men nu har jag börjat sätta i gån honom i gen.

jag red honom i går och då gick han toppen bra trots att han hadde öveskots energi och ville springa runt en hel del. men efter några spron på ett 55cm hinder så lugnade han ner sig och vi kund fortsätta att träna Dressyr.

En toppen nyhet är att Zorros för föra ägare har hört av sig till mig. jag blev jätte glad när jag läste mejlet hon skrev. nu har jag chans och få veta litte mer om zorro och vad han i gentligen kan. innan har jag fått gissa mig till vad han kan. men nu kan jag få veta mer exakt


Litte bilder från sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0