en bra dag

en bra dag i skolan kan säga att det var nog bara 1 ordentlig lektion i dag dom andra tre var sofft var klar med allt så var bara att hänga på nätet och läsa bloggar en uppgift på datan att hitta en blogg som man ska berätta om sedan. någon frivillig bloggade jag kan berätta om?

han inte med att rida Zorro i dag för blev bestämt i kväll att han ska till Riddesberg vid 18:00 tiden i morgon och var tvungen att packa alla hans saker i kväll för skulle inte hinna det i morgon.

fick ta en ledig dag i morgon för ska på kontroll på sjukan. får se vad dom säger den här gången. sen ska jag till olika affärer och handla godis min läkare kommer vara glad över mig eller inte^^

så kommer troligen inte skriva på 4 dagar. men kommer komma bilder på Facebook. laddar upp med mobilen. bilder på busiga killen som jag ska ha med mig till skolan för jag ska jobba där i helgen.

kommer bli ett supper bra slut på den här veckan trots att jag missar resan till göteborg horssow eller hur det stavas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0