en underbar helg

jag är uberdålig på att blogga. så ska försöka uppdatera lite mer framöver.

tisdag kväll till söndag kväll tillbringade jag på riddesberg. och det var jätte roligt. roligare än vad jag hade trott.
lite dåligt väder dock. men vad gör det när man har rätt utrustning med säg^^

så om 3 veckor så ska jag ha helg på riddesberg i gen ska bli super roligt längtar redan.

Zorro har vist fåt ledigt hela tiden när jag var på riddesberg för min syster var för lat för att göra något med honom. men nästa gång så tar jag med mig honom för han ska inte bara stå och gå. kanske inte värdens största hage han kommer få stå i men han har ju bara en rasthage nu så är nog ingen speciell skillnad.

ska försöka träna Zorro så fort jag kan har bara lite problem att få luft just nu. men det kommer nog att ordna sig en konstig förkylning som ger mig snuva och täppta luftrör och astman gör det inte bättre.

sen ska jag försöka hitta en tränade den jag har nu är bra men kan inte ta sig till mig varje vecka. skulle behöva en varje vecka.

 

en bild från i sommar som jag gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0