i månens sken



en underbar ridtur i månskenet i dag. vist det blåste och var kalt men det var en underbar känsla att svepa över ängen i månskenet att käna en känsla som gjorde en stark och mer kraft en någon gång innan. det var en fantastisk ridtur. jag älskar att rida i mån sken. det var så ljust runt om oss. och snön låg helt orörd runt om oss. jag önskar jag skulle kuna tagit ett kort.

sen blev det ett besök hos tandläkaren innan på dagen. och alltid lika nöjd när jag går där i från inga fel på tänderna litte tandsten men vad kan man begära var ju ca ett år sedan sist. och så hittade dom vist en ny tand 2,8 heter den vist.

i morgon bler det en lång tur i staden ska försöka lura med mamma till charlies vi får se om jag lyckas^^ god natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0