vilken dag.



har varit en underbar dag i dag och den värkar bli bätre och bätre^^
killen var jätte duktig i kväll när jag red på åkern. jag använde tre delat bett i dag och det gick at få stopp på honom när han tog fart fast det var en lång bromstträcka men jag fick stop på honom det är ett plus i kanten^^ kanske kan bli en Dressyr tävling^^ får ju inte tävla dressyr med pelham bett i låg klass:(.

blir ett besök hos tandläkaren i morgon får se vad dom kommer säga^^.
skulle hämtat spån i veckan med men nu blev det inte så. utan får leta spånsäkar i stället eller så blir det halm pelets har hittat biliga säckar så ska kanske prova det. vi får se hur det blir med det^^

sen har jag hö och halmproblem men det får bli en historia i morgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0