aj aj

bilden är temat på en dator jag byggt klart i dag.

datorer är bra att ha. det är en manick alla vill ha.
men reparatörer till dom finns det inte många. och dom man hittar suger pengar.
Men jag bygger dom billigt^^
eller ja så billigt det går^^

nu när jag byggde klart den sista på beställningen så skar jag upp en stor reva i hela pekfingret^^ får se hur det går med detta^^ det blev en blod dator en stund. jag var lite klantig och skar mig på grafikkortet när jag skulle byta hårdisk.

Men sen kan många undra vad har datorer till hästar att göra.
jo det kan jag nu förklara. en häst kostar. och datorer går att sälja så tack vare datorerna så har jag råd med min häst + utbildning till den och utrustning. eller ja utbildning behöver han inte mycket det är nog mer jag som behöver^^

så jag håller både på med att sälja pannband bygga datorer och har lyckats få ett sommar jobb. allt bara för zorros skull. jag gör allt för honom. och han gör allt för mig^^

nytt schema i skolan i morgon får se vad för roligt dom har lagt på det den här gången^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0