utveckling

 

zorros utvekling sen juli 2010 till januari 2011

 

Bild tagen 2 månader innan jag fick hem honom.

 

 

 

 

Bilden är tagen 2 veckor innan jag fick hem honom.

 

 

 

Bild tagen 2 veckor innan vi hemtade honom.

 

 

Bild tagen samma dag jag fick hem honom början av juli 2010

 

 

bild tagen två veckor efter jag fick hem honom.

 

 

ca en månad efter jag fåt hem zorro så böt jag stallplats.

 

 

några veckor senare.

 

 

 

efter yterligare några veckor så hade han visat en del av sina talanger

 

 

efter några veckors träning kom hösten och då hade zorro börjat få muskler och kondition.

 

 

och så här duktig är han i dag.

 

Zorro har gåt i från att ståt i en hage i 8 år. sen efter den dagen i juli jag hemtade honom 2010c till i dag januari 2011 så har han utvecklats mycket mer än förväntat och jag med hjälp från andra har fåt fram en del av hans talanger.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0