4/6 lördag

allt käns så sjukt hopplöst i bland. man försöker och försöker män endå så funkar inget som man tänkt sig. jag önskar allt skulle kunna vara som innan. eller att jag inte skule ha den sjukdom jag har. den ska inte krongla som den gör. men när den väl gör det är det sjukt jobigt för man orkar inte göra någonting mer än att sova.

planerat var att jag skulle börja tävla med zorro i sommar. men nu blir det inget av det för jag måste börja om med hans träning. och inte säkert det blir någon tävling nästa år heller. men jag hoppas jag ska få tävla med zorro en gång i alla fall.

jag vet att dom som läser min blogg bilddagbock eller fecbook det senaste 2 månaderna bara får läsa om samma saker hella tiden. om hur skit allt är mm. men jag har inte så mycket mer att skriva om.

det är fint väder i dag och jag ska rymma från sjukhuset någon timma och hitta på något roligt. jag fick välja själv om jag ville ha motorsprutan hella dagen eller om jag ville bli av med den en stund. för i villket fal som hälst oavset vad jag väljer kommer jag få ha den i kväll i gen.

men ska ut på stan en sveng efter 12 i dag i alla fall^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0