en fantastisk fölsedag.

blev väckt kl 06:00 i dag fast när man ställde om klockan blev det 07.00 jag gick upp^^ földe med pappa och köpa ved. sedan blev man tvungen att hjälpa till att lasta av det med. efter lunchen så åkte hela familjen till pappad mormor och morfar för att fyra att jag fyler år i dag och att min syste har fylt år.

Sen fick jag åka till höks och köpa födelsedags presenter till mig själv. fast fick betala det själv. jag hade fått ett pressent kort i Födelsedags present. men fick lägga till 196 kr själv för att det skulle räka till^^

Men blev en bra födelsedag med fint väder^^


ett par rid hanskar CRW mycket sköna att ha när man tider och mycket bra gräp i tyglarna.


ett hö nätt för det jag har är för stora hål i så när zorro oker transport liger mer än hälften i transporten på golvet.


ett par teknik skydd. behövde ett par nya för dom andra har blivit försmå på ena benet nu när han har spatt och han måsste ha skydd. har haft benen lindade innan för inte haft några skyd till back benen innan.



och så var det extra pris på detta sättet om man handlade för 200:-. det kostade 299:- men om man handlade för 200:- så fick man det för 199:- och efter som jag fyler år i dag vaille jag bara ha det med^^

ett tecke. en girmma. ett grimmskaft och ett par benlindor. erbjudandet gick ut i dag så köpte det precis innan dom stängde butiken^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0