full fart



hej

har haft fult upp sen jag skrev sist där av inte bloggat.
jag har jobbat helg på riddesberg. tagit hand om min häst planerat helgen V9
fixat lexor/tränat för prov.
som sakt inga lugna stunder dom dagar jag kunnat har jag somnat vid 20:00 tiden
hade med zorro till riddesberg helgen V8 och han trivs grymt bra där han gillar när det är liv om kring honom när det är mycket hästar och mäniskor.
men när jag var med på en träning på måndag kvällen så tycktes han vara halt back jag vet ej om han är det eller om han var överansträngd för han fick jobba mer än vad han är van vid. jag lösdriver honom men ser inte att han går i otakt. men får se. så fort jag har tillräkligt med pengar ska jag göra en vetrinär besikning på honom. jag vet han är gammal men man vet aldrig hur länge han lever till.
jag vill inte skada honom. så häldre kollar jag upp vad det är än att jag skadar honom.

ja det är det som hänt sen jag skrev sist.

om man är nyficken på vad jag ska göra hon har gjort kan man gå in på almenakan som fins längstenr under arkiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0