ränsat bland saker jag inte behöver.

I dag har jag ränsat blan mina saker och hittat saker som är försmå och förstora för mig och min häst som någon annan kanske har mer nytta av än jag. det är lite sadeljordar ridvästar och benskydd.

zorro värkar bra och pigg nu ska rida honom på morgonen i mon tror jag det är bara då jag har tid. ska ut på stan med mina gammla klasskompisar från 7-9 i morgon^^

sen ska jag planera nästa vecka så jag inte glömer något. ska vara på riddesberg hella veckan typ. och ska ha med hästen så får apsolut inte glöma något. ska flytta dit honom på onsdagen och kommer bli en kanon vecka^^

är du intreserat av något som finns på bilderna nedanför? Mejla [email protected] så kan vi komma överäns om något.





Brun sadeljord 140Cm använd max 4 gånger 200:- ny pris 1000:-
Svart Dressyr jord 75Cm mycket bra skick pris 100:-


Senskydd och stryckappor. Cob. ny pris 150:- paret. Dit pris 150:- för båda paren.


Ridväst. Vuxen M. Klass 3. Pris 200:-


Ridväst. model 2004. bran S-M. klass 3. pris 100:- Ny pris 799:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0