våren är kommen

 

tur att sommaren är på väg nu.
det är ljusare på morgonen och kvällarna.  och så blir det sommar tid mellan lördag och söndag.
och all snön är snart borta så man kan rida överallt i gen^^

varit en bra dag i skolan. börja med hästkunskap foder och på börjad avel. blev klar med uppgiften vi fick i foder för 3 veckor sedan. så lämnade in den i dag. den fick man ha till V49 men ville bli klar fort vill inte ha massa saker på hög. så ska ta tag i nästa uppgift som vi fick av dressyr läraren på skolan det ska lämnas in v 42 tror jag men som sakt jag vill inte ha saker liggandes så bättre att göra klart och lämna in har planerat att lämna in det till v 16.

Gjorde ett biologi prov i dag också jag missade det i tisdags åkte med hästen till veterinär i stället för att göra det. men han kollade på det efter jag gjort det och han sa att det är minst G och det duger för mig^^

inte långt kvar till jag blir 17 bara 4 dagar kvar.

och veterinären blev inte så farligt dyr. medicinen kostade 859:- och besöket kostar ca 1000:- och jag hade 2500:- ca så blir pengar kvar att köpa nytt träns bett och chabrak med zorros namn en matchande huva och lite mer.

en supéer dag i dag hoppas ni har en lika bra dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0