Torsdag 19/5

Hej
ja vad ska man skriva?
sen jag skrev sist så har jag hunit vara hemma och på sjukhus i gen. och det är där jag är nu. Till en som komenterade i för föra inlägget. jag vet inte vem du är. men att äta rätt vet jag är viktigt jag äter på bestämda tider och när jag är 2 i blodsocker. min vikt är ingen fara med om du inte råkat ta fel på mig och min syster. enligt min längd är jag bara 10kg för tung. enligt tabeler mm.

en massa saker händer hella tiden. men vad som händer vet jag inte. jag vet en sak och det är att jag börjar trötna på allt snart. men jag lever endå i sitvationen som är här och nu. jag blev av med motorsprutan vid 13 tiden i dag. så nu är jag lite friare. men då natuligt vis skulle blodsockret sticka till 19.9 och ketoner på det 1.1 i blod ketoner. ne snart får allt fixa sig. men det kommer nog ta ett tag som det gjorde sist.

ja det blir ju god mat i dag i alla fal^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0