torsdagen 13/10

Hej!

Jag vet jag är inte värds bäst på att blogga.
Men finns en anledning till det hella.
6 månader på sjukhus och man inte mår så jätte bra.
orkar knapt ta fram datorn. vill bara sova
onskar att allt vore över snart.

onskar att jag skulle kunna börja rida i gen.
och börja leva som innan.
men hur ska det gå till?

jag har tappat aptiten.
gillar typ inte mat längre.
grönsaker går bra att äta men inte pasta potatis eller köt.

min mage säger nej till det.
soppa går bra. det är varmt och gott.

det är så jäklans kalt trots det är 25 grader i rumet så sitter jag
under två flice filtar med tjocka strumpor och tjock luvtröja
och får inte upp temperaturen.

ja ja får se vad som kommer hända i morgon.

i dag har blodsokret lugit till 99% bara på 1.5 och för 3 dagar sedan lå det på 48.

jag fattar inget. men ha det bra alla så hoppas jag att vi syns till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0