Fredag 23/9

Dagen började hämskt.

jag var hög i blodsocker med ketoner. Ocj hag tänkte: NEJ! inte i dag jag missar charlies rea. och varit halv depig hella dagen.

på eftermdagen frågade jag om jag fick gå ut och om någon kunde följa med. och det fick jag. Mira följde med mig ut. vi gick till A6 och tog en kaffe på expresso haus. Det blev en vanilj latte med soja mjölk. redan då måde jag lite bätre. men sen skrev min mamma ett sms till mig. det står. Fråga om mira kan följa med dig till charlies rea. jag tänkte det kan jag inte fråga så jag sa: tita vad min mamma skriver. Mira läste och frågade: vill du åka dit kan vi göra det. jag skämdes lite för hon hade ju slutat jobba för dagen. så jag sade. det behövs inte. men Mira sa att jo jag kan köra dig. så nu är jag överlycklig. skulle villja tacka henne 1000gånger om. min dag var jätte dålig. men nu vet jag inte vart jag ska göra av all glädje.

och stcc rally i morgon åker kl 08:00 ska vara på plats kl 10:00. en hel dag. blev bjuden av min stora dag. ska bli jäte roligt. jag hoppas allt håller nu med blodsockret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0